Bestelinformatie

Op deze pagina vind je bestelinformatie over voorraad van producten, betaalmogelijkheden, verzending en retour.

Voorraad van producten

De meeste artikelen zijn uit voorraad leverbaar. Als een product uitverkocht is, wordt het meestal binnen 2 weken weer aangevuld. Artikelen met de melding ‘beschikbaar via nabestelling’, zijn artikelen die binnenkort weer leverbaar zijn. Wil je precies weten wanneer een product weer leverbaar is, neem dan contact op. Bestellingen met artikelen die in nabestelling zijn, worden geleverd zodra alle artikelen in de bestelling op voorraad zijn. Voor een indicatie van de levertijd van een artikel in nabestelling kun je het beste even contact opnemen.

Betaalmogelijkheden

Je kunt op PapierenBloemen.nl betalen op diverse mogelijkheden. De meeste betaalopties gebruiken Mollie (een payment service provider), alleen Paypal niet. Voor het gebruik maken van sommige betaalplatformen worden extra kosten in rekening gebracht.

  • iDeal/Bancontact/Belfius Direct Net/ING Home Pay/KBC-CBC Betaalknop/ Sofort Banking – Geen extra kosten – Je bestelling wordt bij een succesvolle betaling direct in behandeling genomen.
  • Bankoverschrijving – Je maakt het bedrag van je bestelling over op de rekening, zoals omschreven in de betaalinformatie die je ontvang bij/na je bestelling. Let op: het kan bij het overmaken van een buitenlandse rekening 2 werkdagen duren voor het bedrag op de rekening is bijgeschreven. Zodra bevestigd is dat het bedrag is overgemaakt wordt je bestelling in behandeling genomen.
  • Giropay/Paypal/Creditcard – Extra kosten voor bestellingen onder de 60 euro. Je bestelling wordt bij een succesvolle betaling direct in behandeling genomen.
  • Klarna Slice It – Extra kosten voor alle bestellingen. Met deze betaalmogelijkheid betaal je de bestelling in termijnen af via Klarna. Je bestelling wordt in behandeling genomen na een positieve beoordeling (door Klarna).
  • Klarna AfterPay – Extra kosten voor alle bestellingen. Met deze betaalmogelijkheid betaal je de bestelling pas als je deze ontvangen hebt, via Klarna.

Verzending van bestellingen

Verzendkosten binnen Nederland en België

De verzendkosten kun je berekenen in de verzendkostencalculator in je winkelmand, en bij het afrekenen van je bestelling.

NederlandPakketverzending
Bestelling < €10€ 7,95
Bestelling > €10€ 4,95
Bestelling > €60Gratis
BelgiëPakketverzending
Bestelling < € 20€ 11,95
Bestelling < €100€ 8,95
Bestelling > €100Gratis

Verzendkosten rest van Europa

De verzendkosten naar overige landen in Europa kun je berekenen via de verzendkostencalculator in je winkelmand en bij het afrekenen.

Verzending

Je bestelling wordt in behandeling genomen zodra je bestelling betaald is. Binnen 2 werkdagen wordt je bestelling ter verzending aangeboden aan de vervoerder (PostNL).

Pakketten worden verstuurd met een Track & Tracecode, die je via e-mail ontvangt zodra je bestelling is afgehandeld. Je kunt hiermee op de website van PostNL de verwachte aankomstdatum en tijd bekijken. Let op: het is nog steeds erg druk bij PostNL, daarom kan het zijn dat je pakket er langer over doet dan verwacht.

Is je pakketje onderweg, maar na 5 werkdagen nog niet aangekomen? Neem dan contact op: 06-82787046 of contact@papierenbloemen.nl.

Bestelling afhalen

Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen op het bezoekadres in Rotterdam (Spangesekade 171 te Rotterdam). Dit kan alleen op afspraak, je kunt een datum en tijd opgeven bij je aankoop onder ‘Bestelnotities’, je krijgt dan een afspraakbevestiging of ik neem contact met je op. Houd er rekening mee dat er minimaal 1 werkdag zit tussen bestelling en ophalen.

Verzending binnen Europa

De verzendkosten kun je zien bij het afrekenen van je bestelling, na het invullen van je factuur en/of postadres. Je bestelling wordt in behandeling genomen zodra je bestelling betaald is. Bestellingen kunnen standaard worden verzonden naar alle landen in Europa.

Verzending buiten Europa

Momenteel is het nog niet mogelijk om standaard naar landen buiten Europa te verzenden. In sommige gevallen is verzending naar een bestemming buiten Europa wel mogelijk. Kijk daarvoor op de pagina Verzending buiten Europa.

Retourzendingen

  • Is (een gedeelte van) je bestelling beschadigd geleverd? Neem dan zo snel mogelijk contact op, we leveren zo snel mogelijk een nieuw vervangend product.
  • Wil je een product of bestelling terugsturen omdat je niet tevreden bent? Als je iets hebt besteld bij PapierenBloemen.nl, heb je vanaf de dag van ontvangst 14 dagen bedenktijd. Binnen die tijd kun je, zonder opgaaf van redenen, afzien van je koop. Maak dan gebruik van het formulier herroeping dat in de Algemene Voorwaarden op deze website staat. Je kunt ook zelf een brief of e-mail schrijven, waarin je aangeeft van de koop af te zien. Na het versturen van het herroepingsformulier heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
  • De kosten voor retourzending zijn voor je eigen rekening: je kunt de zending zelf frankeren óf vragen om een retourlabel dat je op je zending kunt plakken. In dat laatste geval worden de retourkosten afgetrokken van het bedrag dat teruggestort moet worden. Retourkosten standaard pakket: €6,75. Retourkosten brievenbuspakket: € 4,25.
  • Binnen 10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde product, wordt het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten van de retourzending) teruggestort op je rekening.

Vragen over bestelinformatie? Neem contact op!

bestelinformatie-bestellen-verzenden-retour
  • Emily de Bruijn – Harmsen
  • contact@papierenbloemen.nl
  • 06-82787046